tapp...tapp... ^^

Saturday, December 24, 2011

update blog :)

hye pees . assalamualaikum ! klaw ta jawab dosa , klaw jawab syg . auw auw !

aku da lhaa lame ta update blog :) hahaha^^ . sory pees kesygan aku semua . aku sedikit busy . dgn gaduh semua bgai . hikhok ^^ ,,
okey alang2 da update nie na cite skit lew pasal seorg jejaka handsome :) muahahahaha . die aku punye . hikhok^^ . dia aku gelarkan abg :) hikhik .
aku kasi sbb . asal aku syg dia sbgai abg . :)

first : die baek . aumm!
second : die suke amek berat ttg aku ! die suke blanje aku .
thirth : die jenis simple . suke kongsi msalah ngan aku . ta suke menipu . hahah^^ .
fourth : die slalu ckp . aku syg kaw dadekk ! kaw paling baek lhaa . slalu ckap kt aku  ''wlaupun aku slalu msuk hospital'' . hurmm...

thank a bunch j-lee !
kaw yg terbaek abg :)
iloveyou 
oh my darling . i love you ~ 
hahahahahaha^^ . (lagu hindustan kuar kejap) 


korg na tgk ta gmbr die ? ? memey r na :) die itam skit . haha^^'',, 
jhat ta aku . ? hua3 . skit jek kn ? ta kjam sgt , die lgy kuang aja . bhahaha^^ . 




haha^^. . teka r sndiri . die mane stu . aku ckp td . die itam skit . ngeh3 . :) 


okey mlas da jejari momel nie na type . 
bye handsome n pretty other :) 
assalamualaikum :) 
-DOKTOR CINTA ♥ ;)















♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Aida ! Like Kalau Suka ! komen jika perlu , heee,, ♥

No comments:

Post a Comment

si jejari jemari yg comel ;)