tapp...tapp... ^^

Saturday, December 24, 2011

Maafkan aku :')




Assalamualaikum READERS :))
Hari nie story panjang sikit :) haihh , sedih nyaaaa :( sumpah tak taw nak cerita dari mana :'( Ya ALLAH !
diaa , dia sorang lelaki yang aku sayang , aku tak sanggup kehilangan dia , apa je yg dia buat kat aku , dia suruh aku buat , bengang , marah or maki dia aku tetap sayang diaa . dia tanya aku ape yg special nya dia ? --' aku terus tak terkata , sebab hati aku yang boleh jawab bukan mulut aku ;( aku tak sanggup hilang dia , tapi kenapa semua nie berlaku sekarang -.- ya , ALLAH , aku betul betul sayang dia , Kau je yg tahu mcm mana perasaan aku kan :(
kami pernah berjanji yang tak akn tinggal kan sape sape :( maksudnya tak kan berpisah ;) tapi , aku tak sengaja terhantar mcg yg mengarut kat diaaaaaaaaa :( menyesal nya aku ;( aku tak sanggup hilang dia . 
if kami berpisah , tak mungkin kami akan bersama semula ;'(
 Ya ALLAH ;'( macam mane aku nak hadapi semua nie , mungkin ke dia nak tinggal kan aku jugak --' Ya ALLAH :(
pedih nya hati aku ;'( 
dia seorang lelaki yang boleh tahan n faham dgn perangai aku , dan aku jugak salah sorang perempuan yg tahan n faham perangai dia , n aku lah perempuan paling lame dgn dia , dan dialah lelaki paling lama dalam hidup aku . aku tak pernah suka dia , tapi aku sayang dia :)) aku bersyukur sangat dapat kenal dgn lelaki mcm dia , kami gembira bersama , masalah bersama , sedih bersama :) dia paling tak suka aku nangis sebab dia , dia suruh aku kuat . mcm mana aku nak kuat Ya ALLAH ;'(


tak pernah aku jumpa lelaki mcm dia , biar lah orang cakap dia jahat or ape , aku tahu dia mcm mane . aku tahu perangai diaa , aku kenal diaa . macam macam , dah byk kali dia suruh aku faham dengan perangai dia :( aku cuba sangat sangat , Ya ALLAH , aku terlalu ikutkan perasaan ;'(



" semalam kata kata dia dalam phone betul betul buat aku terdiam , kejujuran yang dia bagi tuh memang pahit ;'(, satu je aku nak dia cakap , yang dia masih sayang kan aku macam mane aku sayang kan dia ;'( "
#berat sungguh dugaan ini , semua berpunca dari aku , aku tak salah kan diaaaaa :(


Yang hanya aku boleh cakap buat masa sekarang MAAF :(



Aku banyak buat salah dengan diaa , huhhh :/ harap dia dapat maafkan aku sepenuh hati dia :( 
aku memang teruk kan -.- shit , rasa nak tampar diri sendiri pun ada . orang nak cakap ape cakap laa , aku betul betul tkde org lain selain dia ya allah . 



Dulu , ada masanya kami bergurau , ada masa nya kami bertengkar , tapiii , keadaan mcm dulu tak tahu la boleh kembali seperti biasa ;'(

Dialah lelaki pertama dalam hidup aku yang buat aku happy , sedih , marah , bengang , kecewa n menangis :) aku tak kan jumpa lelaki yang macam dia lagi dalam hidup aku lepas nie ;'/ aku betul sayang dia , serious weyh ! kalau lah dia baca post aku malam nie , aku harap dia dapat rasa sesuatu , bukan yang mcm ape dia cakap kat aku :( aku betul betul terkejut bila dia kata dia tkde rase pape bila dpt mcg aku mlm tu ;'(
aku harap dia dapat sayang kan aku mcm mane aku sayang diaaaaaa ;'(
MAAF sebab selame nie banyak menyusahkan hidup dia :( aida menyesal sangat sangat !

#maafkan aku mohamad shazlee :') 

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Aida ! Like Kalau Suka ! komen jika perlu , heee,, ♥

No comments:

Post a Comment

si jejari jemari yg comel ;)